οὐ γὰρ δυνάμεθά τι κατὰ τῆς ἀληθείας, ἀλλ᾿ ὑπὲρ τῆς ἀληθείας. (Β΄ Κορινθίους 13,8)

4.3.10

Διαστροφές της Νέας Εποχής

Η εικόνα των Αγγλίδων μαθητριών με τις χαρακτηριστικές παραδοσιακές μαθητικές στολές τους, μπορεί να αποτελέσει παρελθόν, αν η βρετανική κυβέρνηση ακολουθήσει τις συμβουλές μίας νέας Επιτροπής για τα ‘Ανθρώπινα Δικαιώματα’.

Η ‘Επιτροπή’ θεωρεί ότι οι φούστες στο σχολείο αποτελούν ‘διάκριση’ σε βάρος των κοριτσιών που θέλουν να γίνουν αγόρια, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ονομαζόμενη ‘Επιτροπή Ισότητας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων’ (‘Equality and Human Rights Commission’ - EHRC).

Η ενδυμασία που προβάλλει την ‘ιδιαιτερότητα του φύλου’, θα μπορούσε να προξενήσει διακρίσεις, αναφέρει η ‘Επιτροπή’ σε μία έκθεσή της 68 σελίδων για τα δικαιώματα των "τρανσέξουαλς".

«Οι μαθητές που γεννήθηκαν γυναίκες με δυσφορία γένους δεν νιώθουν καθόλου άνετα όταν αναγκάζονται να φορούν ρούχα που προβάλλουν στερεότυπα για τα κορίτσια – όπως για παράδειγμα η φούστα," ανέφερε η έκθεση.

Η EHRC είναι μία μη κυβερνητική οργάνωση που ιδρύθηκε με το Νόμο περί Ισότητας του 2006 και άρχισε να λειτουργεί τον Οκτώβριο του 2007. Η EHRC αποκάλεσε τις τελευταίες δημοσιευθείσες "κατευθύνσεις" της, "Παροχή Αγαθών, Δραστηριοτήτων και Υπηρεσιών για τα Διαφυλικά Άτομα," έναν "οδηγό" για τα "διευθυντικά στελέχη και το προσωπικό της πρώτης γραμμής σε όλα τα επίπεδα οι οποίες δίνουν "παραδείγματα καλής πρακτικής. "

Γράφοντας για την Daily Mail, ο ‘συντηρητικός’ αρθρογράφος Leo McKinstry λέει ότι η ανακοίνωση αποτελεί απλά την μεγαλύτερη απόδειξη της υπεροχής της «παρανοϊκής αριστεράς» η οποία εξουσιάζει τη Βρετανία τα 13 χρόνια διακυβέρνησης του κόμματος των Εργατικών.

«Είναι ο ‘πολιτικά ορθός’ ('political correct') ζήλος ο οποίος αποθεώνεται σε ολόκληρο το δημόσιο τομέα. Όλες οι εμμονές αυτών των ανθρώπων σχετικά με τη φυλή και το φύλο γίνονται πλέον γραπτό δίκαιο. Όλες οι εμμονές τους για την λειτουργία της κοινωνίας μεταμορφώνει τον κοινωνικό ιστό της Βρετανίας, καταστρέφει τις παραδοσιακές, ενωτικές αξίες όπως είναι η οικογενειακή ζωή και το έθνος», έγραψε ο McKinstry.

Αυτά διαβάζουμε μεταξύ άλλων σε ανάρτηση του εξαίρετου blog "Κόκκινος Ουρανός", που συνοδεύεται από το ακόλουθο σχόλιο:

Σχόλιο: Είναι γνωστό ότι ο απίστευτος νέο-φασισμός της Νέας Τάξης και η παλαβομάρα του ‘πολιτικά ορθού’ έχουν πάντα ως μοχλό πίεσης την ‘προστασία των ατομικών δικαιωμάτων’.

Μπροστά στον οδοστρωτήρα που θα προστατεύσει το ‘δικαίωμά μας’ να είμαστε ό,τι γουστάρουμε (αν και σχετικό το τελευταίο) από το ‘κακό’ και οπισθοδρομικό και –φοβικό (γενικώς) κοινωνικό σύνολο, ο κάθε σκεπτόμενος άνθρωπος μένει κυριολεκτικά άφωνος.

Βλέπετε στην ‘ανοικτή’ και ‘ευαίσθητη’ Βρετανία ένας μαθητής δεν μπορεί να φορέσει σταυρουδάκι (μην ψάχνω τώρα για λινκς – όσοι παρακολουθείτε τον ΚΟΚΚΙΝΟ ΟΥΡΑΝΟ ξέρετε), αλλά μπορεί να ντυθεί γυναικεία, αντρικά ή ότι θέλει για να μην 'καταπιέζεται'.

Και βέβαια είναι πλέον ξεκάθαρο, ότι τα κατασκευασμένα πολυθρησκευτικά - πολυφυλετικά σχολεία έχουν τον ρόλο τους. Να, δεν βλέπεις την μουσουλμάνα; Δεν βλέπεις τον Σιχ; Πως ‘σεβόμαστε’ την ΄διαφορετικότητά’ τους; Να μείνουν απέξω οι ‘trans μαθητές’ και οι - δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο θα προκύψει;

Η επιβαλλόμενη πολυπολιτισμικότητα, η έντεχνη ισλαμοποίηση, ο φασισμός του ‘πολιτικά ορθού’ και η προώθηση της ‘Gay Agenda’ σε πλήρη συγχρονισμό οδηγούν την ανθρωπότητα στην αποθέωση του ‘ΕΓΩ’, στην διάσπαση της κοινωνίας και τελικά στην ‘πολύχρωμη’ σκοτεινή φυλακή της Νέας Εποχής.

Πάντως, δεν ξέρω μέχρι που θα φτάσουν. Νομίζω ότι η επόμενη κίνηση είναι να καταργήσουν εντελώς τα κορίτσια από τα σχολεία. Η παρουσία τους ενοχλεί γιατί –πώς να το κάνουμε - θυμίζει ότι υπάρχουν δύο φύλλα…. Απαράδεκτον!

Σχόλιο "Γ": Εμείς απλά να υπενθυμίσουμε ότι ο προφήτης Ησαΐας, εδώ και 2.500 χιλιάδες χρόνια, έγραφε: "Ουαί οι λέγοντες το πονηρόν καλόν και το καλόν πονηρόν, οι τιθέντες το σκότος φως και το φως σκότος, οι τιθέντες το πικρόν γλυκύ και το γλυκύ πικρόν". Δηλαδή, "Αλίμονο σ’ εκείνους που ονομάζουν καλό το κακό και το καλό κακό, που παρασταίνουν το σκοτάδι για φως και το φως για σκοτάδι, και κάνουν το γλυκό πικρό και το πικρό γλυκό» (Ησ. 5,20).