Το σοβαρότερο όμως, στο συγκεκριμένο θέμα είναι πως με εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας που στάλθηκε σε όλα τα σχολεία, προωθούνται οι πρακτικές αφελληνισμού των νέων Ελλήνων, με εισηγήσεις... του Σόρος!
Ας δούμε όμως τον σύγχρονο γενιτσαρισμό, που σχεδιάζεται ενώ την Ελλάδα την "διακυβερνά" η σοσιαλιστική κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου...
Δείτε στη σελίδα 189 την προτροπή του υπουργείου μισελληνικής εκπαίδευσης δια της Δ.Α. για σχολική χρηματοδότηση υποταγής στο πολυπολιτισμικό μίσος των υπερπληθυσμιακών ισλαμιστών κλπ, από τον μισέλληνα υποστηρικτή των Σκοπίων και άλλων ανθελληνικών ιδρυμάτων, βλ. ΕΛΙΑΜΕΠ κ.ο.κ.
Πρώτα Βήματα:
Ένα εγχειρίδιο για να αρχίσετε την Εκπαίδευση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα.
Αυτό το εγχειρίδιο απευθύνεται σε δασκάλους και όλους όσοι δουλεύουν με νέους ανθρώπους και επιθυμούν εισάγουν τα ανθρώπινα δικαιώματα στις εκπαιδευτικές πρακτικές τους. Έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να αποτελεί μια βασική εισαγωγή, με δραστηριότητες για παιδιά οι οποίες είναι καθορισμένες ανά ηλικία. Υπάρχουν επίσης συμβουλές πάνω στη μεθοδολογία και βοηθητικές οδηγίες για εκείνους που επιθυμούν να εμβαθύνουν σ’ αυτό το θέμα. Ο τρόπος προσέγγισης δίνει έμφαση στο πρακτικό παρά στο θεωρητικό επίπεδο.
Ένα εγχειρίδιο για να αρχίσετε την Εκπαίδευση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα.
Αυτό το εγχειρίδιο απευθύνεται σε δασκάλους και όλους όσοι δουλεύουν με νέους ανθρώπους και επιθυμούν εισάγουν τα ανθρώπινα δικαιώματα στις εκπαιδευτικές πρακτικές τους. Έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να αποτελεί μια βασική εισαγωγή, με δραστηριότητες για παιδιά οι οποίες είναι καθορισμένες ανά ηλικία. Υπάρχουν επίσης συμβουλές πάνω στη μεθοδολογία και βοηθητικές οδηγίες για εκείνους που επιθυμούν να εμβαθύνουν σ’ αυτό το θέμα. Ο τρόπος προσέγγισης δίνει έμφαση στο πρακτικό παρά στο θεωρητικό επίπεδο.
Το εγχειρίδιο γράφτηκε σαν ανταπόκριση στις ανάγκες που εκφράστηκων από μέλη της Διεθνούς Αμνηστίας και άλλους ακτιβιστές της Εκπαίδευσης για Ανθρώπινα Δικαιώματα στη περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Το υλικό έχει επομένως προσαρμοστεί ή γραφτεί ειδικώς για αυτήν την περιοχή. Παρακαλώ αυτό έχετέ το στο μυαλό, εάν χρησιμοποιήσετε τις δραστηριότητες σε άλλη περιοχή.
Δεν θα μπορούσε να έχει γραφτεί και εκδοθεί χωρίς τη σκληρή δουλειά των Nick Wilson και Branka Emersic.
Πολύτιμα σχόλια έγιναν από τους Felisa Tibbitts, Nancy Flowers, Hugh Starkey, Jana Kviecinska, Cozina Leca και Jana Ondrackova. Οι Kerry Howard, Ulrike Zimmermann και Anna Henry δακτυλογράφησαν μεγάλο μέρος του κειμένου. Ειδικές ευχαριστίες οφείλονται για μερικές δραστηριότητες στο Citizenship Foundation, στους William Kriedler και Thomas Lickona.
Σας παροτρύνουμε να φωτοτυπήσετε, να μεταφράσετε και να προσαρμόσετε αυτό το κείμενο για δική σας χρήση.
Εάν ζείτε στην Ευρώπη παρακαλώ ελάτε σε επαφή με την ομάδα Ευρωπαϊκού Προγράμματος Περιφερειακής Ανάπτυξης της Διεθνούς Αμνηστίας (Amnesty International Europe Program Regional Development Team) στη πιο κάτω διεύθυνση προτού προχωρήσετε στη μετάφραση αποσπασμάτων του κειμένου, τα οποία μπορεί ήδη να είναι διαθέσιμα στη γλώσσα σας και στείλτε ένα αντίγραφο της ολοκληρωμένης μετάφρασης / διασκευής σας στην Ομάδα, η οποία μπορεί επίσης να σας προμηθεύσει με περισσότερα αντίγραφα στα Αγγλικά.
Δεν θα μπορούσε να έχει γραφτεί και εκδοθεί χωρίς τη σκληρή δουλειά των Nick Wilson και Branka Emersic.
Πολύτιμα σχόλια έγιναν από τους Felisa Tibbitts, Nancy Flowers, Hugh Starkey, Jana Kviecinska, Cozina Leca και Jana Ondrackova. Οι Kerry Howard, Ulrike Zimmermann και Anna Henry δακτυλογράφησαν μεγάλο μέρος του κειμένου. Ειδικές ευχαριστίες οφείλονται για μερικές δραστηριότητες στο Citizenship Foundation, στους William Kriedler και Thomas Lickona.
Σας παροτρύνουμε να φωτοτυπήσετε, να μεταφράσετε και να προσαρμόσετε αυτό το κείμενο για δική σας χρήση.
Εάν ζείτε στην Ευρώπη παρακαλώ ελάτε σε επαφή με την ομάδα Ευρωπαϊκού Προγράμματος Περιφερειακής Ανάπτυξης της Διεθνούς Αμνηστίας (Amnesty International Europe Program Regional Development Team) στη πιο κάτω διεύθυνση προτού προχωρήσετε στη μετάφραση αποσπασμάτων του κειμένου, τα οποία μπορεί ήδη να είναι διαθέσιμα στη γλώσσα σας και στείλτε ένα αντίγραφο της ολοκληρωμένης μετάφρασης / διασκευής σας στην Ομάδα, η οποία μπορεί επίσης να σας προμηθεύσει με περισσότερα αντίγραφα στα Αγγλικά.
Πιθανοί χρηματοδότες
Αυτοί οι οργανισμοί μπορεί να είναι σε θέση να δώσουν χρήματα έτσι ώστε να σας βοηθήσουν στην εργασία σας με θέμα την εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα.
* Γράψτε ένα σύντομο γράμμα πρώτα, ζητώντας λεπτομέρειες για τη διαδικασία αίτησης. Συγκεκριμενοποιήστε το είδος βοήθειας που χρειάζεστε και πόσα χρήματα θα κοστίσει. Να είστε σύντομοι.
* Ο χρηματοδότης θα σας στείλει μια τυποποιημένη αίτηση ή θα σας ζητήσει να υποβάλετε τη δική σας αίτηση.
* Εάν πρέπει να γράψετε τη δική σας αίτηση, συμπεριλάβετε:
- Σύντομη παρουσίαση: ποιοι είστε
- Την ανάγκη. Πείτε τι χρειάζεστε (για παράδειγμα $1000 για έναν υπολογιστή)
- Πείτε γιατί χρειάζεστε όσα ζητάτε. Κάντε ένα σαφή προϋπολογισμό.
Ο χρηματοδότης θα απαντήσει με ένα ναι ή με ένα όχι. Εάν απαντήσει θετικά θα πρέπει να διευθετήσετε πώς θα λάβετε τα χρήματα και σε ποια μορφή και πώς θα τα αιτιολογήσετε.
Σημαντικό: Οι χρηματοδότες ακολουθούν αυστηρούς κανόνες. Μερικοί μπορούν μόνο να δώσουν χρήματα για εξοπλισμό ή για μισθούς ή για άλλα έξοδα. Οι περισσότεροι έχουν ένα πλαφόν στις επιχορηγήσεις που κάνουν. Εάν ένας χρηματοδότης πει όχι, σταματήστε και δοκιμάστε αλλού. Επίσης, αν λάβετε χρήματα για ένα συγκεκριμένο σκοπό (π.χ. μισθοδοσία), δεν πρέπει να τα ξοδέψετε σε κάτι άλλο (π.χ. υπολογιστή) όσο πολύ και να το χρειάζεστε. Υποβάλλετε άλλη αίτηση για να αγοράσετε υπολογιστή (δηλαδή βάλτε την "επιχορήγηση" στην τσέπη σας...).
Αυτοί οι οργανισμοί μπορεί να είναι σε θέση να δώσουν χρήματα έτσι ώστε να σας βοηθήσουν στην εργασία σας με θέμα την εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα.
* Γράψτε ένα σύντομο γράμμα πρώτα, ζητώντας λεπτομέρειες για τη διαδικασία αίτησης. Συγκεκριμενοποιήστε το είδος βοήθειας που χρειάζεστε και πόσα χρήματα θα κοστίσει. Να είστε σύντομοι.
* Ο χρηματοδότης θα σας στείλει μια τυποποιημένη αίτηση ή θα σας ζητήσει να υποβάλετε τη δική σας αίτηση.
* Εάν πρέπει να γράψετε τη δική σας αίτηση, συμπεριλάβετε:
- Σύντομη παρουσίαση: ποιοι είστε
- Την ανάγκη. Πείτε τι χρειάζεστε (για παράδειγμα $1000 για έναν υπολογιστή)
- Πείτε γιατί χρειάζεστε όσα ζητάτε. Κάντε ένα σαφή προϋπολογισμό.
Ο χρηματοδότης θα απαντήσει με ένα ναι ή με ένα όχι. Εάν απαντήσει θετικά θα πρέπει να διευθετήσετε πώς θα λάβετε τα χρήματα και σε ποια μορφή και πώς θα τα αιτιολογήσετε.
Σημαντικό: Οι χρηματοδότες ακολουθούν αυστηρούς κανόνες. Μερικοί μπορούν μόνο να δώσουν χρήματα για εξοπλισμό ή για μισθούς ή για άλλα έξοδα. Οι περισσότεροι έχουν ένα πλαφόν στις επιχορηγήσεις που κάνουν. Εάν ένας χρηματοδότης πει όχι, σταματήστε και δοκιμάστε αλλού. Επίσης, αν λάβετε χρήματα για ένα συγκεκριμένο σκοπό (π.χ. μισθοδοσία), δεν πρέπει να τα ξοδέψετε σε κάτι άλλο (π.χ. υπολογιστή) όσο πολύ και να το χρειάζεστε. Υποβάλλετε άλλη αίτηση για να αγοράσετε υπολογιστή (δηλαδή βάλτε την "επιχορήγηση" στην τσέπη σας...).
(Ακολουθούν ονόματα και διευθύνσεις οργανισμών)
Οι ενδιαφερόμενοι Εκπαιδευτικοί μπορούν επίσης να ανατρέχουν στις ακόλουθες ιστοσελίδες για αναζήτηση σχετικού υλικού:
Unicef
Διεθνής Αμνηστία – Ελληνικό τμήμα
Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Κέντρο Προάσπισης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Ινστιτούτο Μεταναστευτικής Πολιτικής
Εθνική Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου
Συνήγορος του Παιδιού
Θέμα: « Υλικό για τη Διεθνή Ημέρα Εξάλειψης των Φυλετικών Διακρίσεων και του Ρατσισμού – 21η Μαρτίου»
Σχετικά με τη Διεθνή Ημέρα για την εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων και του Ρατσισμού-21ηΜαρτίου και σε συνέχεια της εγκυκλίου της Υφυπουργού κ. Χριστοφιλοπούλου (Φ.14/133/31358/Γ1/18-3-2010) για την αφιέρωση δύο (2) διδακτικών ωρών την Παρασκευή 19-3-2010 για εκδηλώσεις αφιερωμένες σε θέματα φυλετικών διακρίσεων, θα θέλαμε να σας επισημάνουμε τα εξής:
Σήμερα είναι ανάγκη Εκπαιδευτικοί και μαθητές να αντιμετωπίζουν θέματα που εύλογα δημιουργούνται από τη συμβίωση διαφορετικών πολιτισμικών ομάδων και να προωθούν την κατανόηση, το σεβασμό, την ανοχή, τη φιλία και την ειρηνική συνύπαρξη όλων χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις.
Στη Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού, στο άρθρο 29, επισημαίνεται πως η Εκπαίδευση πρέπει να αποσκοπεί:
α) στην ανάπτυξη της προσωπικότητας και των ταλέντων του παιδιού.
β) στην ανάπτυξη του σεβασμού για τα δικαιώματα και τις ελευθερίες του ανθρώπου.
γ) στην ανάπτυξη του σεβασμού της οικογένειας, της ταυτότητας και της γλώσσας του παιδιού καθώς και των πολιτισμικών αξιών όλων των πολιτισμών.
δ) στην προετοιμασία του παιδιού για μια ελεύθερη κοινωνία κατανόησης, ειρήνης, ανοχής, φιλίας και ισότητας χωρίς διακρίσεις.
ε) στην ανάπτυξη του σεβασμού για το φυσικό περιβάλλον.
Παρά τις διακηρύξεις και τις διάφορες δεσμεύσεις, η παραβίαση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων παιδιών και ενηλίκων με ποικίλους τρόπους αποτελεί ένα καθημερινό φαινόμενο μιας θλιβερής πραγματικότητας σε πάρα πολλά μέρη του πλανήτη. Η έλλειψη ανοχής, οι εκδηλώσεις ρατσισμού και ξενοφοβίας, οι πόλεμοι, οι διακρίσεις, οι επιθέσεις βίας προς τον «Άλλο», η αύξηση των κοινωνικών και οικονομικών ανισοτήτων είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά μιας περιόδου καταιγιστικών αλλαγών, την οποία διανύουμε.
Ο ρόλος της Εκπαίδευσης μέσα στο σύγχρονο πλουραλιστικό και πολυπολιτισμικό παγκόσμιο πλαίσιο αναδεικνύεται πρωταρχικός. Χρειάζεται να μετασχηματίσει τις δράσεις και τον προσανατολισμό της ,υιοθετώντας πρακτικές που να διέπονται από το ανθρωπιστικό ιδεώδες, ιδιαίτερα στις πρώτες βαθμίδες. Το Σχολείο δείχνει πως έχει όλα τα εχέγγυα για να βοηθήσει το παιδί να ανοικοδομήσει τις αξιακές του θέσεις και να καθοδηγήσει τους μαθητές ατομικά και ομαδικά:
1. στην ειρηνική συνύπαρξη των ατόμων που ζουν σε μια χώρα, ανεξάρτητα από την καταγωγή τους, το χρώμα του δέρματος, τη γλώσσα που μιλούν, την ιστορία, τα ήθη και τα έθιμά τους, τον πολιτισμό τους.
2. στην αλληλοκατανόηση και αλληλοεκτίμηση των ανθρώπων.
3. στην αποδοχή και το σεβασμό της πολιτισμικής ετερότητας, γιατί η διαφορά είναι δικαίωμα και όχι προνόμιο.
4. στην καταπολέμηση ρατσιστικών τάσεων και προκαταλήψεων, ώστε οι διαφορετικές κοινωνικές ομάδες που ζουν σε μια χώρα, να μπορούν να επικοινωνούν απρόσκοπτα μεταξύ τους και να συμβάλλουν για την πρόοδο και την ευημερία της.
5. στην αμοιβαία επίδραση των πολιτισμών των χωρών προέλευσης και υποδοχής των μεταναστών, που ζουν σε μια χώρα.
6. στην παροχή ίσων ευκαιριών σε όλα τα άτομα για εργασία, εκπαίδευση και κοινωνική και οικονομική ανέλιξη και πρόοδο.
Στο πλαίσιο αυτό οι Σχολικοί Σύμβουλοι οφείλουν να δώσουν κάθε δυνατή βοήθεια στα σχολεία και στους Εκπαιδευτικούς όλης της χώρας, προκειμένου να γίνουν ουσιαστικές παρεμβάσεις με αφορμή την 21η Μαρτίου αλλά και στη συνέχεια, ώστε να προωθούνται τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και να κατοχυρώνονται στην πράξη, να ενισχύεται ο σεβασμός στην ετερότητα, να εμπεδώνεται η αλληλεγγύη, να καλλιεργείται η ενσυναίσθηση και να απομακρύνονται τα φαινόμενα ρατσισμού, διακρίσεων, στερεοτύπων και προκαταλήψεων από το χώρο του σχολείου.
Οι εκδηλώσεις και οι διδακτικές παρεμβάσεις είναι δυνατό να πραγματοποιηθούν από Παρασκευή 19 έως και 26 Μαρτίου στο πλαίσιο της Ευέλικτης Ζώνης.
Συνοδευτικά σας επισυνάπτουμε σε ηλεκτρονική μορφή το εγχειρίδιο της Διεθνούς Αμνηστίας «Πρώτα Βήματα: Ένα εγχειρίδιο για να αρχίσετε την Εκπαίδευση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα» που απευθύνεται σε Εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να εμπλουτίσουν τις εκπαιδευτικές πρακτικές τους με θέματα σχετικά με τα Ανθρώπινα Δικαιώματα. Έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να αποτελεί μια βασική εισαγωγή, με δραστηριότητες για παιδιά οι οποίες είναι καθορισμένες ανά ηλικία. Υπάρχουν, επίσης, συμβουλές πάνω στη μεθοδολογία και οδηγίες για όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν σ’ αυτό το θέμα. Ο τρόπος προσέγγισης δίνει έμφαση στο πρακτικό παρά στο θεωρητικό επίπεδο.
Σήμερα είναι ανάγκη Εκπαιδευτικοί και μαθητές να αντιμετωπίζουν θέματα που εύλογα δημιουργούνται από τη συμβίωση διαφορετικών πολιτισμικών ομάδων και να προωθούν την κατανόηση, το σεβασμό, την ανοχή, τη φιλία και την ειρηνική συνύπαρξη όλων χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις.
Στη Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού, στο άρθρο 29, επισημαίνεται πως η Εκπαίδευση πρέπει να αποσκοπεί:
α) στην ανάπτυξη της προσωπικότητας και των ταλέντων του παιδιού.
β) στην ανάπτυξη του σεβασμού για τα δικαιώματα και τις ελευθερίες του ανθρώπου.
γ) στην ανάπτυξη του σεβασμού της οικογένειας, της ταυτότητας και της γλώσσας του παιδιού καθώς και των πολιτισμικών αξιών όλων των πολιτισμών.
δ) στην προετοιμασία του παιδιού για μια ελεύθερη κοινωνία κατανόησης, ειρήνης, ανοχής, φιλίας και ισότητας χωρίς διακρίσεις.
ε) στην ανάπτυξη του σεβασμού για το φυσικό περιβάλλον.
Παρά τις διακηρύξεις και τις διάφορες δεσμεύσεις, η παραβίαση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων παιδιών και ενηλίκων με ποικίλους τρόπους αποτελεί ένα καθημερινό φαινόμενο μιας θλιβερής πραγματικότητας σε πάρα πολλά μέρη του πλανήτη. Η έλλειψη ανοχής, οι εκδηλώσεις ρατσισμού και ξενοφοβίας, οι πόλεμοι, οι διακρίσεις, οι επιθέσεις βίας προς τον «Άλλο», η αύξηση των κοινωνικών και οικονομικών ανισοτήτων είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά μιας περιόδου καταιγιστικών αλλαγών, την οποία διανύουμε.
Ο ρόλος της Εκπαίδευσης μέσα στο σύγχρονο πλουραλιστικό και πολυπολιτισμικό παγκόσμιο πλαίσιο αναδεικνύεται πρωταρχικός. Χρειάζεται να μετασχηματίσει τις δράσεις και τον προσανατολισμό της ,υιοθετώντας πρακτικές που να διέπονται από το ανθρωπιστικό ιδεώδες, ιδιαίτερα στις πρώτες βαθμίδες. Το Σχολείο δείχνει πως έχει όλα τα εχέγγυα για να βοηθήσει το παιδί να ανοικοδομήσει τις αξιακές του θέσεις και να καθοδηγήσει τους μαθητές ατομικά και ομαδικά:
1. στην ειρηνική συνύπαρξη των ατόμων που ζουν σε μια χώρα, ανεξάρτητα από την καταγωγή τους, το χρώμα του δέρματος, τη γλώσσα που μιλούν, την ιστορία, τα ήθη και τα έθιμά τους, τον πολιτισμό τους.
2. στην αλληλοκατανόηση και αλληλοεκτίμηση των ανθρώπων.
3. στην αποδοχή και το σεβασμό της πολιτισμικής ετερότητας, γιατί η διαφορά είναι δικαίωμα και όχι προνόμιο.
4. στην καταπολέμηση ρατσιστικών τάσεων και προκαταλήψεων, ώστε οι διαφορετικές κοινωνικές ομάδες που ζουν σε μια χώρα, να μπορούν να επικοινωνούν απρόσκοπτα μεταξύ τους και να συμβάλλουν για την πρόοδο και την ευημερία της.
5. στην αμοιβαία επίδραση των πολιτισμών των χωρών προέλευσης και υποδοχής των μεταναστών, που ζουν σε μια χώρα.
6. στην παροχή ίσων ευκαιριών σε όλα τα άτομα για εργασία, εκπαίδευση και κοινωνική και οικονομική ανέλιξη και πρόοδο.
Στο πλαίσιο αυτό οι Σχολικοί Σύμβουλοι οφείλουν να δώσουν κάθε δυνατή βοήθεια στα σχολεία και στους Εκπαιδευτικούς όλης της χώρας, προκειμένου να γίνουν ουσιαστικές παρεμβάσεις με αφορμή την 21η Μαρτίου αλλά και στη συνέχεια, ώστε να προωθούνται τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και να κατοχυρώνονται στην πράξη, να ενισχύεται ο σεβασμός στην ετερότητα, να εμπεδώνεται η αλληλεγγύη, να καλλιεργείται η ενσυναίσθηση και να απομακρύνονται τα φαινόμενα ρατσισμού, διακρίσεων, στερεοτύπων και προκαταλήψεων από το χώρο του σχολείου.
Οι εκδηλώσεις και οι διδακτικές παρεμβάσεις είναι δυνατό να πραγματοποιηθούν από Παρασκευή 19 έως και 26 Μαρτίου στο πλαίσιο της Ευέλικτης Ζώνης.
Συνοδευτικά σας επισυνάπτουμε σε ηλεκτρονική μορφή το εγχειρίδιο της Διεθνούς Αμνηστίας «Πρώτα Βήματα: Ένα εγχειρίδιο για να αρχίσετε την Εκπαίδευση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα» που απευθύνεται σε Εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να εμπλουτίσουν τις εκπαιδευτικές πρακτικές τους με θέματα σχετικά με τα Ανθρώπινα Δικαιώματα. Έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να αποτελεί μια βασική εισαγωγή, με δραστηριότητες για παιδιά οι οποίες είναι καθορισμένες ανά ηλικία. Υπάρχουν, επίσης, συμβουλές πάνω στη μεθοδολογία και οδηγίες για όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν σ’ αυτό το θέμα. Ο τρόπος προσέγγισης δίνει έμφαση στο πρακτικό παρά στο θεωρητικό επίπεδο.
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ
Εσωτερική Διανομή:
1.Γραφείο κας Υφυπουργού
2.Γραφείο κ.Γ.Γραμματέα
3.Γραφείο κ.Ειδ.Γραμματέα ΠΕ & ΔΕ
4.Δ/νση Σπουδών Π.Ε.
Τμήμα Γ΄
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ
Εσωτερική Διανομή:
1.Γραφείο κας Υφυπουργού
2.Γραφείο κ.Γ.Γραμματέα
3.Γραφείο κ.Ειδ.Γραμματέα ΠΕ & ΔΕ
4.Δ/νση Σπουδών Π.Ε.
Τμήμα Γ΄