οὐ γὰρ δυνάμεθά τι κατὰ τῆς ἀληθείας, ἀλλ᾿ ὑπὲρ τῆς ἀληθείας. (Β΄ Κορινθίους 13,8)

31.3.11

Πολυπολιτισμική "μεταρρύθμιση" και συγκρητισμός στα Θρησκευτικά

Το κείμενο της παρουσίασης του Νέου Λυκείου που δημοσίευσε το Υπουργείο Παιδείας, περιέχει πολλές αναφορές που αποδεικνύουν προχειρότητα, αλλά και την πρόθεση στοχευμένης υποβάθμισης και αλλοίωσης του μαθήματος των Θρησκευτικών.

Η υποβάθμιση

1. Στο σχέδιο του Νέου Λυκείου το μάθημα των Θρησκευτικών στη Β΄ τάξη είναι μονόωρο.

2. Αναφέρει το κείμενο: «Στις (Β' και Γ' Λυκείου) στους μαθητές παρέχεται εντός του κυρίως προγράμματος του σχολείου η δυνατότητα παρακολούθησης επιπλέον διδακτικών ωρών σε επιλεγμένα μαθήματα (μαθήματα εμβάθυνσης) με βάση τις ανάγκες τους για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ».

Αναπτύσσεται μάλιστα και στο υπόλοιπο κείμενο η λογική ότι με αυτά τα μαθήματα εμβάθυνσης καλύπτονται οι ανάγκες για φροντιστήριο των μαθητών. Ουσιαστικά στο παραπάνω κείμενο το Υπουργείο ομολογεί ότι η μετατροπή του μαθήματος των Θρησκευτικών σε επιλεγόμενο στη Γ΄ Λυκείου ισοδυναμεί με πλήρη κατάργησή του.

Η αλλοίωση

«Ο Μαθητής γίνεται συνειδητός Έλληνας Πολίτης του κόσμου. Με γνώση και υπερηφάνεια για την ιστορία και τον πολιτισμό μας, μαθαίνει να ζει και προοδεύει μέσα στο σύγχρονο και ανταγωνιστικό περιβάλλον, μέσα και έξω από την χώρα».

Προφανώς η διατήρηση υποχρεωτικού μαθήματος Ιστορίας σε όλες τις τάξεις συμβάλλει στην επίτευξη του παραπάνω στόχου και την καλλιέργεια της εθνικής συνείδησης όπως προβλέπει και το Σύνταγμα. Μόνο που το Σύνταγμα προβλέπει και την καλλιέργεια της θρησκευτικής συνείδησης, την οποία το Υπουργείο υποβαθμίζει.

Η υποβάθμιση και μετατροπή του μαθήματος των Θρησκευτικών σε μάθημα ...πολυπολιτισμικότητας και θρησκευτικού συγκρητισμού δεν αποτελεί παρά ένα ακόμα βήμα στην εκπλήρωση των σχεδίων της Νέας Τάξης για τη φίμωση της χριστιανικής Αλήθειας και την παγκόσμια επιβολή της Πανθρησκείας.

Μόνο που λογαριάζουν χωρίς τον Ξενοδόχο...



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: